קורס ערבית מצרית

תכנית הלימודים בקורס ערבית מצרית של חיכמה הינה התכנית הראשונה בישראל ללימוד הלהג המצרי, אשר נחשב ללהג הערבית המדוברת הנפוץ ביותר, קראו כאן

צוות חיכמה – התכנית ללימוד ערבית מציע קורסים ללימוד ערבית מצרית עירונית (מסרי) ב -2 רמות: מתחילים, מתקדמים א’

קורס ערבית מצרית למתחילים
הקורס מיועד לבעלי רקע בערבית ספרותית או ערבית מדוברת של אזור הלבנט או לבעלי רקע מספק (צרו קשר עם צוות התכנית לייעוץ נוסף).

במהלך הקורס תנהלו שיחות בלהג העירוני של קהיר, המדובר ומובן בפי רוב אוכלוסיית מצרים ובקרב חלק גדול מדוברי הערבית ברחבי העולם, בקורס תלמדו את ההבדלים הדקדוקיים בין הלהג המצרי לשפות הערביות האחרות, ביטויים ייחודיים ללהג המצרי, אוצר מילים ופעלים רחב במגוון נושאים, מאפיינים תרבותיים, מוסיקה ועוד.

קורס ערבית מצרית מתקדמים א’

קורס מצרית מתקדמים א מיועד לבוגרי קורס מתחילים א’ או קורס דומה לו או בעלי רקע מספק, אשר מסוגלים לנהל שיחה בסיסית בלהג המצרי ומבינים את עקרונות הדקדוק הבסיסיים. הקורס נועד לפתח את יכולות השיחה וההבנה של הסטודנט ולהרחיב את יכולות ההבעה שלו, את אוצר המילים וההבנה הדקדוקית, הקורס כולל תרגולים אינטנסיביים לצד שיעורי בית ומטלות תיאוריות ויישומיות עד כדי ניהול שיחות ואינטראקציה ברמה מתקדמת ומעמיקה יותר.

הקורס בהדרכת הישאם פריד, עיתונאי ופרשן לענייני מצרים, יליד אלכסנדריה, המתגורר בישראל, מומחה לפוליטיקה, הלהגים המצריים, התרבות והחברה המצרית.

חיכמה – התכנית ללימוד ערבית מציעה קורסים בכל מגוון השפות הערביות: ערבית מודרנית – ספרותית במגוון רמות,ערבית של אזור הלבנט בלהג ארצישראלי וערבית מצרית עירונית.

רוצים לקבל התראה ישירות למייל על קורסים וסדנאות חדשות של חיכמה בשפה הערבית? מאמרים ומידע מעניין בתחום הערבית והמזרח התיכון? הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו – לחצו כאן

קורס ערבית מדוברת ביקורו של הישאם פריד