צפייה בפאודה: השיטה לשפר את הערבית שלכם..ומהר

לערבית פנים רבות, וכך לצד עולם המוסיקה, התקשורת והאקטואליה ישנה את אותה הערבית הבטחונית אשר מהווה נדבך חשוב ומעניין של השפה הערבית המדוברת, זו כמובן הזדמנות מעולה, במיוחד לבוגרי קורסי ערבית מדוברת למתחילים, או לבעלי רקע דומה, לתרגול השמיעה והזיהוי של אוצר המילים והדיאלוגים בשפה הערבית המקומית.

איך מתרגלים: במהלך הצפייה חפשו נקודות בהן הצלחתם להבין מילה אחת או שתיים, רשמו את המילה בתעתיק עברי במחשב או במחברת שלכם, הריצו שוב ושוב תוך שאתם מוסיפים בכל פעם מילה לפני ומילה אחרי, היעזרו בכתוביות בעברית ונסו לבנות משמיעה את הטקסט שאתם שומעים, כאשר בכל פעם אתם עובדים על משפט אחר שאהבתם. חשוב להתמקד במשפטים קצרים ופשוטים ולא לאט להעלות את המינון. נשמח לייעץ לכם על שיטות לימוד גם בטלפון או במייל שלנו.

העונה הראשונה של סדרת המסתערבים פאודה מאת היוצרים אבי יששכרוף וליאור רז שודרה במהלך שנת 2015 והפכה לאחת הסדרות הפופולריות בפנתיאון הסדרות הישראלי ולא בכדי, על פי נתוני Yes, הסדרה הגיעה לאחוזי צפייה גבוהים ביותר עם כמעט 70% מלקוחות Yes, (לא רק סטודנטים ללימוד ערבית), אשר צפו בכל, כן בכל פרקי הסדרה.

אם יש מישהו שעדיין לא נחשף, או שרוצה לצפות שנית, ניתן לצפות בפרק הבכורה המלא, בצורה חוקית לחלוטין, בערוץ היוטיוב של Yes. ניתן בנוסף לצפות ביתר הפרקים באמצעות Netflix.

בתחילת נובמבר 2016 פורסם כי נטפליקס האמריקאית, אשר מציעה את שירותיה גם למנויים בישראל ובשפה העברית, רכשה את הסדרה והיא מאפשרת לצפות בכל פרקי העונה הראשונה ישירות באתר האינטרנט של Netflix עם כתוביות בעברית, אנגלית וגם ערבית ספרותית. מחיר השירות לא גבוה במיוחד (מתחיל ב–10 דולר לחודש) ובכדי לגרות את התיאבון של הצופה הישראלי ישנה אפילו אפשרות ליהנות מכלל שירותי נטפליקס לחודש שלם, ללא עלות, וזה כולל כמובן צפייה בכל פרקי העונה הראשונה של פאודה. שווה לא?  נציין שנטפליקס גם רכשו את הזכויות לעונה השנייה של הסדרה המצליחה, אשר  צפוייה לעלות לאוויר במהלך 2017.

לאתר נטפליקס ישראל – לחצו כאן

פאודה עונה 1 - פרק 1

פאודה עונה 2 - טריילר

פאודה עונה 2 - פרק 1