סדנא בנושא הלהג והתרבות המצרית עם העיתונאי הישאם פריד (אלכסנדריה)

אזיכּום?

במסגרת קורס ערבית מדוברת למתחילים, אירחה התכנית ללימוד ערבית את המרצה והעיתונאי המצרי, יליד אלכסנדריה, מר הישאם פריד לסדנת היכרות עם השפה המצרית. הישאם הוא עיתונאי מומחה לעניניי מצרים בתחנות רדיו וטלוויזיה בישראל, הוא דובר ערבית, אנגלית, צרפתית ומעט עברית. הישאם הגיע לתכנית בכדי לפתוח צוהר למצרים המכונה בערבית "אם העולם" (אום אלדניא), הלא היא המדינה הערבית הגדולה ביותר באזורנו.

הסדנאות של חיכמה

התכנית ללימוד ערבית, מהוות חלק בלתי נפרד מתכנית השיעורים הייחודית שלנו, והן נועדו להעשיר את עולמם ואת ידיעותיהם והיכרותם של התלמידים עם השפות והתרבויות הערביות. סדנה זו למשל, מאפשרת לסטודנטים לעמוד על ההבדלים בין הלהג המצרי ללהגי הערבית המדוברת השונים בארץ ובמזרח התיכון בכלל, ולספק הצצה מבפנים לייחודו של להג או שפה זאת, המובנת למרבית דוברי הערבית בעולם משום היותו שפת המוסיקה והקולנוע הנפוצה ביותר. לסיום חלק עימנו מר פריד את תובנותיו על העמים המצרי והישראלי ועל חשיבות לימוד השפה הערבית בכלל והמצרית בפרט, ותרגל עם הסטודנטים משפטים וביטויים קצרים בשפה המצרית המדוברת.

רוצים ללמוד ערבית מדוברת? חיכמה – התכנית ללימוד ערבית מזמינה אתכם להצטרף, אין צורך ברקע קודם בשפה הערבית.

הצטרפו לרשימת התפוצה ותקבלו עדכונים אודות זמני קורסים, סדנאות ייחודיות ומאמרי העשרה – היישר לתיבת הדוא"ל שלכם. להרשמה לעדכונים לחצו כאן

קורס ערבית מדוברת ביקורו של הישאם פריד